torek, 23. oktober 2012

Uvod

Sem Anže Kovač rojen 21.9.1990 vse svoj življenje razen treh let študija živim v Velenju. Moje navdušenje nad fotografijo izvira nekje okoli osmega leta starosti vendar je moralo počakati, da so postali dobri digitalni fotoaparati tudi cenovno dostopni. Svojega prvega digitalnega fotoaparata se ne spomnim vem le to, da je bil modre barve a mi je omogočal, da lahko fotografiram in mi ni potrebno paziti na to koliko filmov bom rabil. To je bil začetek in iz tega obdobja ne najdem več nobene fotografije. Prvi digitalen aparat, ki je že omogočal nekaj več je bil Canon PowerShot A520, ki bi mi je že omogočil nekaj fotografij na katerih se je dalo prepoznati tako osebe kot tudi kraje kjer je fotografija nastala. Če bi takrat vedel toliko o fotografiji kot vem danes bi verjetno v tistem obdobju kljub pomanjkanju slikovnih točk nastala kakšna veliko boljša fotografija. tako pa je ostalo zgolj pri nekaj posnetkih iz morja.




Zgoraj ste videli nekaj fotografi ki sem jih posnel s prejšnjim aparatom. A kot fotograf sem se začel razvijati z nakupom Nikon D3100. Res je ni fotoaparat, ki bi ti omogočal, da uporabljaš ISO 6400 in pri tem ne opaziš nobenega šuma in ni aparat ki bi posnel pet fotografij na sekundo. Je pa aparat, ki ti dovoli, da se naučiš delati in te hitro opmne v kolikor narediš kaj narobe in ni v njegovih zmožnostih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar