ponedeljek, 29. oktober 2012

Jesen po prvem snegu (29.10.2012)

Nov dan nove fotografije. Danes je po sneženem in mokrem dnevu posijalo sonce. To pomeni, da je potrebno vzeti opremo v roke in odkorakati novim fotografijam naproti. Danes sem imel kar nekaj sreče pri fotografiranju. Dvakrat sem se znašel v situaciji za katero bi lahko rekli, da sem bil na pravem mestu v pravem trenutku.

Na spodnji fotografiji je vodni hidrant okoli njega jesensko listje in je zelo lepo obsijan s soncem. Ob pogledu na to v živo sem se začudil kako lahko tak tujek zgleda dobro v tako obarvani naravi.

Pa je spet tu. V eni izmed starejših objav sem pisal o mojemu motivu ki se mu stalno vračam. Spet sem ga ujel prav lepo obsijanega v poznem jesenskem soncu. Mogoče bi za fotografija bolje izpadla v HDR vendar mi ta način fotografije ni pri srcu zato se ga ne poslužujem.


 
Sedaj je pa na vrsti fotografija pri kateri še kako drži rek ob pravemu času na pravemu mestu. Zgodilo se je na travniku kjer je bilo prej turistično jezero danes pa je tam travnik za prireditve. Kadar tam ni prireditve se na njem pogosto prehranjujejo labodi. Danes so tudi bili tam vendar ker nekateri lastniki psov še vedno te nimajo na vrvici se je en pes zapodil med labode. Ravno takrat sem tudi jaz fotografiral labode. Ravno ko sem fotografiral laboda je ta začel jemati zalet za vzlet. Prvo sta odletela samo dva laboda in enega od teh sem ujel pri vzletu.
 
Nekaj trenutkov kasneje pa so se za vzlet odločili preostali labodi in tam je nastala naslednja fotografija. Tukaj sem stal na poti labodom in nekaj jih je šlo mimo mene po levi in nekaj po desni strani.


Naslednji fotografiji bi lahko rekli enostavno „čista jesen“ na nje je polno jesensko obarvanega listja in to ve vse. Fotografija, ki jo lahko zajamete zelo enostavno in vedno dobro izpade.


 
Sonce je že bilo zelo nizko in svetloba je že postajala slaba. Šel sem po poti in kar naenkrat le kakšen dober meter od mene se na ograjo usede vran. Ponavadi hitro zbežijo ko dvigneš fotoaparat s tele-objektivom (SIGMA 70-300 4-5,6). Ta se ni niti dobro premaknil kot bi bil pravi model. Nastavljal se je. Posnel sem kar nekaj fotografij a mi je ta spodaj bila najbolj všeč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar