nedelja, 28. oktober 2012

Prvi sneg (28.10.2012)

Prvi sneg po dolgem in vročem poletju in letos zelo kratki jeseni vedno pritegne pozornost. Pri nas je danes začelo snežiti šele proti večeru tako, druga kot nočne fotografije nisem imel priložnosti posneti. Ker je še med mojim fotografiranjem snežilo sem fotoaparat zavaroval s plastično vrečo v katero sem naredil luknjo skozi katero je bil objektiv. Posnel sem dve fotografiji na eni se mi je posrečilo, da je avto ravno v času zajemanja peljal mimo in narisal s lučmi lepe linije in poleg tega je osvetlil vodnjak. Druga fotografija se prvo mislil, da je čisto ponesrečena saj je ravno nekaj sekund pred koncem zajemanja pripeljal avto po cesti na kateri sem imel postavljen fotoaparat. Po pregledu doma na toplem in na večjem zaslonu sem opazil, da je ta fotografija nekaj posebnega in je vredna objave.

Ni komentarjev:

Objavite komentar