sreda, 2. januar 2013

Novoletne zaobljube

        Leto je okoli in spet je čas za novoletne obljube. S novoletnimi obljubami je nekako tako, da so že nekako do sredine januarja pozabljene.
        Jaz sem si lani zadal tri zaobljube in dve od teh sem izpolnil. Prvo, ki sem jo izpolnil ravnokar gledate. Torej prva zaobljuba je bila, da naredim prostor na katerem bom lahko prikazoval svoja dela. Druga zaobljuba je bila, da bom postal boljši fotograf. To mi je tudi uspelo, ko danes pogledam fotografije iz preteklosti si mislim a si to res mislil. da je lepo in dobro zgleda.
        Tretja, torej zaobljuba katere nisem ravno izpolnil je pa bolj osebne narave. Ta zaobljuba je bila, da bom shujšal. A tudi ta ni šla čisto po vodi namreč ohranil sem enako težo kot sem jo imel do preteklega leta.
Sedaj je pa čas za nove zaobljube, da bom lahko po preteku leta 2013 tudi napisal katere so se izpolnile in katere so ostala samo obljube.
        Prva je začeti uporabljati nov način urejanja datotek. Zakaj to? Zato ker, ko imaš fotografije, ki nastajajo iz dneva v dan se ti kaj lahko zgodi, da kakšne fotografije založiš v kakšni mapi in jih potem ne najdeš več. Če se želiš temu izogniti moraš uporabiti sistem. Do sedaj sem uporabljal tematski sistem. To pomeni, da sem podobne vrste fotografij dal v isto mapo. Sedaj sem pa našel nov način za poimenovanje map v katerih so fotografije. Sistem je nekako takšen. Celotno ime mape se začne s letnico nadaljuje s dvema mestoma za mesec in potem dva mesta za dan. Potem pa podčrtaj in kratek opis kaj je v mapi. Sliši se smiselno zato je redno poizkusiti.
        Druga zaobljuba je posneti avtoportret. Res, da se sliši grozno, da more biti to zaobljuba za celo leto. Ampak jaz nisem ravno za pred aparat in za to bo potrebno kar nekaj dela, da bo svetloba pravilno nastavljena, da bo jaz iz gledal v redu.
        Tretja pa je odvisna od kar nekaj faktorjev. Namreč iščem službo, ki jo je skoraj nemogoče dobiti. Če bo le možno jo bom našel in delal in tako prišel do denarja.
        Četrta zaobljuba me pa spremlja že kar nekaj let in je že kar nekako med obveznimi. Namreč vsako leto rečem, da morem shujšati. Pa saj ne, da sem debel vendar kakšen kilogram okoli pasu pa res nebi škodilo dati dol.
        Peta zaobljuba je redno objavljanje mojih najboljših fotografij na blogu in hkrati iskati vire od katerih lahko potegnem kakšen kanček znanja in naredim moje fotografije še boljše.
        Tako nekako iz gledajo moje zaobljube. Nekaj dela, ki ga mislim opraviti skozi prihodnje leto bom obdržal zase in vas s njim presenetil med letom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar