ponedeljek, 7. januar 2013

Nekaj starega


Spomenik Antonu Martinu Slomšku posnet nekaj po 5. uri zjutraj

Tudi vsakdanje stvari lahko na fotografiji izgledajo zelo posebno

fotografija je pomembna toliko koliko je vredna zgodba ki jo nosi. Ta ima v mojemu živlenju posebno mesto saj je bila posneta ob 4:57 zjutraj in ljudje, ki ma poznajo vedo, da me ob takšni uri ni redno na spreled. To je fotografija ki sem jo posnel najbolj zgodaj po tistmu ko sem šel prejšno noč spat.




najdi male stvari ki ta svet delajo lepšega



Preprsto je najblojš

Blok najlepših in najbolj pridnih živali


podnevi


ponoči
Zadeti pravi trenutek




Čas je relativen...


...vendar ne nepomemben

na žalost me skozi spremljajo tudi naravne nesreče



Slovenec sem



u kaka ritka :D

duh

le kaj je to



Ni komentarjev:

Objavite komentar