sobota, 22. junij 2013

Ko pozabis del opreme

Danas je noc ko je luna zelo svetla na nebu se je naslo  nekaj oblakov ki so doprinesli na dramaturgiji lune. A cloveku kot sem jaz se zgodi marsikaj. Vcasih kaksen del opreme zataji zato kej je prdprosto izdelan na Kitajskem. Najveckrat si pa za nepopolno fotografiranje kriv sam. Nemalokrat se mi je zgodilo da sem pdisel na kraj fotografiranja in ugotovil da in imam polno spominzko kartico. To sedaj ni vec prevelik problem saj imam  v vsaki fotografski torbi vsaj eno rezedvno spominskl kartico. Potem baterije one so nekoliko drazje in niticza enega izmed svojh apadatov nimam nadomestne baterije. Zgodilo sd mi je ze tudi da sem se odpravil fotografirat in je baterija ostala doma v polnilcu in bila povsem polna in cakala da jo nekdo vzame in uporabi. Danes se mi je pa zgodilo nekaj kar me na navaden dan sploh nebi razjezilo. Pozabil sem namrec hitdi nastavek za glavo stativa. Razjezilo me je pa zato ker sem sel namensko ven zvecer da bi fotogafiral luno. Vsak ki je to kdaj pocel ve da prideta prav dve stvari tele-objektiv in stativ. Res je da bi se lahkl vrnil domov po nastavek. Samo se nisem ker sem se bal da bi potem doma odsedel in nebi posnel nobene fotografije. Ostal sem zunaj in posnel nekaj malega fotografij.

Na ogled bodo v naslednji objavi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar