sreda, 29. avgust 2018

Aranžer, priča in fotograf

Poroka za veliko ljudi najlepši dan v življenju za nekatere pa le dan v življenju. No moja sestra si je želela, da bi bil to najlepši dan v njenem življenju in seveda smo se vsi okoli nje potrudili, da bi to bil. Na naše veliko veselje nam je to tudi uspelo.
Na poroki sem se pojavil v kar nekaj vlogah. Že zjutraj na poročni dan sem punci pomagal okrasiti najina avtomobila v katerih sta se kasneje vozila ženin in nevesta. Potem sem se prelevil v fotografa ličenja neveste in še marsikaj druga.

Na poroki sami nisem bil fotograf ampak ženinova priča. Tako, da iz procesije nisem naredil nobene fotografije.
Sem si pa po procesiji vzel nekaj časa za fotografiranje. Namreč odpravili smo se na dvorec Gutnpihler kjer sva s punco izvedla fotografiranje. 
Zadnja obveza na poroki pa je bila tisk fotografij za zahvale. Zato sva med poroko skočila s punco domov in jih natisnila.
Sedaj mi pa preostane samo še, da mladoporočencema zaželim obilico sreče v zakonu in naj živita lepo družinsko življenje s hčerami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar