torek, 1. november 2016

Zadnji te vrste

Večina ljudi me pozna kot fotografa. Ampak sem marsikaj druga kot fotograf. Skoraj bi lahko rekli, da v Velenju ni prireditve pri kateri nebi vsaj enkrat malo sodeloval in v večini primerov v ozadju. Sedaj je čas za spremembe še vedno bom v ozadju vendar na eni sami lokaciji.

In kaj je bil zadnji moj projekt te vrste? Hiša groze tretja izvedba v dveh letih(sodeloval sem pri vseh treh). No lahko bi rekli, da sta bili prejšnji izvedbi samo ogrevanje za to tretjo o kateri lahko slišimo le pohvale. Ekipi želim, da to zgodbo razvijejo v ogromno in pomembno. Tako pomembno, da bom čez leto ali dve lahko rekel no to je pa en mojih "otrok", ki sem mu pomagal, da je lahk danes to kar je. Aja pa naj prihodnja izvedba bo tako grozna, da bo mene prestrašla, kot obiskivalca.

Vsem ekipam, ki so me v preteklih letih sprejele medse se zahvaljujem za zaupanje in ponujene priložnosti tako pri manjših projektih kot pri zelo velikih in edinstvenih projektih.


Ni komentarjev:

Objavite komentar