četrtek, 20. december 2012

Osrednja občinska slovesnost ob dnevu samostojnosti in enotnosti v Velenju(20.12.2012)

Najbrž sevam poraja vprašanje zakaj bi nekdo šel fotografirati to prireditev za svojo dušo. No, jaz sem imel boljši razlog. Namreč dve moji nečakinji plešeta pri Šaleškem folklornem društvu Koleda. Ker ju spremljam skoraj na vsakem koraku, ob večjih dogodkih pa sem sigurno na mestu prisoten sem si tudi tokrat vzel čas in se odpraviti ogledati njun prvi plesni nastop pred širšem občinstvu. Ker sem bil pa že tam sem nekaj krat fotografiral tudi ostale nastopajoče. Slavnostni govornik je bil načelnik Upravne enote Velenje Fidel Krupić. Rudarski oktet Premogovnika Velenje pa je poskrbel za glasbeni program.

Slavnostni govornik je bil načelnik Upravne enote Velenje Fidel Krupić



Rudarski oktet Premogovnika Velenje

Najmlajši člani Šaleškega folklornega društva Koleda



Tudi najmlajši člani Šaleškega folklornega društva Koleda nas niso zapustilo brez fumorističnega vložka


Karin in Lara

Tudi tu ni šlo brez harmonike

Ni komentarjev:

Objavite komentar